Prekių pristatymas
Prekių pristatymas užtrunka priklausomai nuo Jūsų pasirinkto vežėjo. Jei matome, jog negalime įvykdyti pristatymo per numatytą laikotarpį, visuomet jus informuosime nurodytu kontaktiniu telefonu, arba el.paštu.
Nemokamas pristatymas nuo 50€ į paštomatą
Užsakant prekių už 50€ ir daugiau į paštomatą pristatysime NEMOKAMAI!
Nemokamas pristatymas kitais pristatymo būdais
Užsakant prekių už 150€ ir daugiau pristatysime prekę bet kuriuo pristatymo būdu NEMOKAMAI!
Pristatymo būdai:
-
Naudojantis DPD, Venipak kurjerio paslaugomis į jūsų nurodytą adresą Lietuvoje. Pristatymas užtrunka 1-2 darbo dienos nuo išsiuntimo. Pristatymo kainą sistema suskaičiuoja krepšelio suvestinėje priklausomai.
-
Į jūsų pasirinktą Venipak (LP Express), DPD paštomatą. Pristatymas 1-3 darbo dienos nuo išsiuntimo. Pristatymo kainą sistema suskaičiuoja krepšelio suvestinėje.
-
Fedex. Pristatymas visoje Europoje. Pristatymas užtrunka 2-3 dienos nuo išsiuntimo. Pristatymo kainą sistema suskaičiuoja krepšelio suvestinėje.
Nemokamas prekių grąžinimas
Prekės gali būti gražinamos remiantis Lietuvos Respublikos Civilnio kodekso nuostatomis. Visas užsakytas prekes (jei jos nenaudotos, su etiketėmis, originalioje pakuotėje) per 14 dienų galite nemokamai mums grąžinti. Jei prekė Jums netiks ar nepatiks prašome inicijuoti prekių grąžinimo/keitimo užklausą: Mano paskyra --> Užsakymų istorija ir informacija --> Išsamiau. Pažymėkite norimas pakeisti/grąžinti prekes, užpildykite grąžinimo priežastį ir paspauskite "Grąžinimo užklausa". Taip pat galite kreiptis į mus el. paštu: [email protected] arba telefonu +37060332405. 2 darbo dienų bėgyje atsiųsime grąžinimo lipduką Jums, tereiks jį užklijuoti ant siuntos ir įdėti į paštomatą. Per 14 dienų mes ją(jas) pakeisime kitomis, pritaikysime nuolaidą, arba grąžinsime pinigus už prekes (pagal Jūsų pasirinkimą).
Dėmesio!!!
Gavę siuntą BŪTINAI patikrinkite siuntos būklę, ir pastebėję neatitikimų, pažeidimų ar sugadinimų pažymėkite tai važtaraštyje bei surašykite siuntos pažeidimo aktą. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, turite informuoti mūsų internetinę parduotuvę.
Ginčų sprendimas
Visi su prekių pirkimo - pardavimo sutartimi susiję ginčai sprendžiami abipusiu susitarimu. Neradus abi puses tenkinančio sprendimo, gali būti teikiamas prašymas atsakingoms institucijoms adresu per el. ginčų sprendimų platformą:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT
Daugiau informacijos bei prekių pirkimo taisykles galite rasti čia: https://pasipuosk.lt/lt/content/3-taisykles-ir-salygos